Veckans blogg

Det var ett tag sedan jag hade veckans blogg, så jag hade tänkt köra veckans blogg nu.
Jag har bara haft tjejbloggare som veckans blogg, men denna gången tänkte jag köra med en kille istället. Inte någon gayblogg eller så utan en kille som bloggar. Han är väldigt underhållande och jävligt cool.
Jag vet inte om det är hans inlägg som är roliga eller vad, men jag har ialla fall skrattat till ett par inlägg som han skrivit. Han är inte en helt vanlig blogagre kanske, men han är inte en gayblogg heller utan han är
Challengeboy. Han är tillsammans med en utav de veckansblogg jag lagt upp tidigare, nämligen POAW, så ni kanske redan kan gissa ut vem han är. Om inte så är det Hugo Rosas. Han är faktiskt väldigt söt, och har en snygg mage så in och läs!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0