14år 100303*

Jag kan säga att jag är lagom irriterad, jag skrev precis ett inlägg sen när jag klicka på att spara & publicera det så loggades jag ut! :o
Så nu tänker jag bara göra ett kort och enkelt inlägg.
Idag har jag, mamma och min syster bott i Sverige i 14 hela år.  Så vi ska fira det idag, dock inte min syster för mamma och hon har ingen kontakt efter de som har hänt under flera år tillbaka.
Idag kommer någon och vi ska äta god mat, mamma ska till och med laga Potatisgratäng till mig, som jag saknat det asså! Konstigt att man kan sakna en maträtt så mycket asså! :)
Imorse kom Jane också efter bror gått till skolan, jag ska säga att jag vet inte hur det är med min skola. Men jag vill inte gå kvar där eftersom det är allt från skit till att jag inte trivs där! Och trött på att pendla.
Så jag vet inte ännu!"/ Svåra beslut kanske?
Senare kommer även Andy, Hampus har fått äran att möta honom, i och med jag ska ha möte med mamma och Per om hur vi ska hålla igång familjen på bästa sätt! :)
Sen så ska vi äta god mat, och jag ska baka kladdkaka! (:
Vi hörs senare ikväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0