15:onde Mars 2010*

Hejsan gott folk!:D
Hur är det med er idag? Med mig är det toppen bra! (y) , Vaknade prick 12, efter en lång natt, med bra sömn. Det var verkligen jätte länge sedan jag sov så bra. Trots att jag vilade middag igår eftermiddags så kunde jag gå och lägga mig vid 11, och somna rejält. Det är nog meningen att jag ska vara så trött varje dag.
Som sagt vaknade ju vid 12, försökte ringa upp till socialförvaltningen om ett möte och sånt, och hur vi ska göra. Om de hjälper mig eller inte. Men som vanligt är det lika svårt att få tag på dom, men imorgon ska mamma snacka med Malin, där ifrån så jag skanog passa på att fråga då också hade jag tänkt.
Sen gjorde Hampus två mackor till mig som jag låg och åt i sängen. Fast orkade inte den andra, så det har jag slängt nu. Och jag har även hunnit med att städa lägenheten också, Hampus ren bäddade sängen, och jag damsög hela lägenheten!:) Nu är det rent och fint här igen. Det känns som om man kommit till ett helt nytt rum när man har städat asså. Fler än jag och Hampus som känner så?
Sen vid 4 ska jag tvätta åt mamma, för hon har ju rätt fullt upp nu med allting, och jag går ju bara hemma nu om dagarna så jag kan ju gott passa på att göra det då.
Jag ska ut och gå en runda sen med Hampus och hoppas på att det är lika soligt ute då.
Det är verkligen jätte fint väder ute idag, solen är framme, men dock blåser det lite. Men hoppas att det inte ska spela någon roll. Nu har jag inte jag inte mer att berätta, nu ska jag ut och kolla lite på kläder på internet!
Men vi hörs senare igen:)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0