akuten

Suttit på akutmottagningen med Jane nästan hela dagen.
Kom dit vid halv 3, och åkte ifrån halv 6.
Det är verkligen inte vad jag kallar akut. Men det gör tydligen dom.
Satt där i flera timmar och dryga oss. Men tillslut kom vi in.
Inget allvarligt som tur var. Inga brytna ben eller armar. Utan bara en infektion!
Men såklart gör det också ont! Och det är besvärligt.. :s
Men Jane klara sig och mår nu bra, trots smärtorna!:/ Men nu har hon fått en massa olika mediciner.
Efter det bjöd hon mig på mat, det fick bli MC, gott var det och mätt blev jag!:thumbup:
Nu är jag hemma igen, och vi ska nog kolla på hunden snart också!
Imorgon följer jag antingen med Jane in till Nova eller så får det vänta. Får se hur hon mår!
Jag har ont i min svanskota, och det gör ont i min rygg också!
Beställt mobil idag. Så jag längtar efter att den ska komma.
Nu blir jag fattig igen.
Och jag tänker inte skriva ut könet ännu, för att det är bara en än så länge som varit inne och kommenterat!:p
Jag vill ha fler gissningar, annars blir det inget svar!;) Haha, så elak jag är!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag gissar på en tjej :D

2010-03-24 @ 19:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0