ALLT ÄR NYTT!

Allting är nu nytt på bloggen! Bakgrundsfärg, headern, textstil för både rubriken och för inläggen och sen så har jag ändrat färg på mina rubriker, så nu är de lila :)
Även ändrat så jag har lite roliga smilelisar på mina inlägg, vilket kanske kan vara roligt ibland.
Och allt har jag gjort själv, själklart fått lite hjälp av min kära pojkvän också, men header och bakgrund och sånt har jag fixat helt själv. Bara bett honom om hjälp med pixlarna, jag blir tokig på dom asså. Blir ju aldrig som jag tänkt mig, oavsett hur många gånger jag prövar mig fram! Så nej, pixlar är icke det bästa för mig.
Och jag vill berätta för er alla, att det är första gången som jag gör om bloggen själv. Och sätter in en header-bild är verkligen något nytt för mig, något jag verkligen inte klarat av förr! Jag bytade ju blogg pga att jag fick såna spel när jag skulle ändra på saker, för jag hittade ingenting och dessa jävla stilmallar och kodmallar tar kol på mig totalt. Men den sidan jag fick av en läsare var verkligen jättebra! Tusen tack(L)
Nu håller min kille på att göra ett mönster som jag kan ha med i bakgrunden, så det inte ser helt tomt ut! Så ska fixa det sista , sen lägger jag mig! Trött, trött, trött!
Men vi hörs senare idag, för nu är det en ny dag. Sov gott på er sötnosar! Så hörs vi senare, GODNATT! :D♥
PS. Glömde säga att jag gjort bloggenlite större också! Tagit ut storleken 40pixlar! Så det är större nu, och mer plats för mig. Tycker ni inte jag är duktig? (a)

bjuder på en bild sen ikväll, dålig cam-bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0