ändringar..

Ännu har det sket fler ändringar på bloggen.
Känns som jag är lite desperat av att ändra på bloggen när jag inte gör något annat vettigt.
Har bytat header som ni kanske märkt?
Sen så har jag även gjort en personlig text om mig på menyn. Så där kan man läsa om man är
ny och inte vet så mycket om mig. Skrivit i princip det viktigaste där tror jag!:)
Och som ni kanske ser så har jag lyckats få tillbaka profil bilden också:thumbup:.
Ja, jag känner mig duktigt och desperat av ändringar här på bloggen.
Ni får ju gärna skriva och kommentera om vad ni tycker om ändringarna, för då blir det genast mycket
roligare
. Har funderat på att ändra färgen på inläggs bakgrunden också, så att det inte är vit längre.
Men jag vet inte vilken färg jag ska ha istället. Har ni några förslag på färg och kanske ny bakgrunds färg också?
Om ni har det så kommentera det, så ska jag se vad jag kan göra. För ändringar gillar jag!;)

Nu ska jag inte babbla mer, klockan är 20 över 12 nu.
Så jag ska hitta till sängen nu.
Sov nu gott sötnosar, och dröm sött. Puss och kram♥

Nya header bilden eller den gamla?

Nya header bilden!


Gamla header bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0