BLOCKET

Suttit och tittat på hundar hela kvällen med mamma, bror och mammas kompis.
Och vi har hittat en jätte söt hund nu som dessutom säljs i Hörby.
Så vi ska åka och kolla på den imorgon kväll:D! Min bror är dock glad, han har alltid velat ha en hund, och nu äntligen så ska han få en. Det är dels för att jag ska flytta ut, så att han ska få lite sällskap och så.
Och han får panik när han är själv hemma, eller när han vet att han ska vara själv:s
Vet dock inte vad det är med honom, men så fungerar han ialla fall!
Nu ska jag inte göra så mycket mer, åt precis popcorn med grillkrydda och sen så har jag ätit all godis jag köpt också. Ska nog snart sova, Felicia och mammas kompis har nu gått hem.
Jag ska lägga in lite bilder sen på dagen, eller så gör jag det imorgon!:)
kram♥

Kommentarer
Postat av: alexsandra

Vad är det för hund? :)

2010-03-22 @ 22:00:17
URL: http://magicfailure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0