Chillkväll

Jag har haft en riktig chillkväll idag asså, började med att jag och mamma bestämde oss för att laga tacos, så det gjorde jag då. Hampus hacka grönsaker. Mamma höll på att leka störd i köket xD , ibland kan hon vara riktigt störd asså. Men vi satt och åt mat tillsammans, sen så stack jag in till mamma och satt och kollade kläder på internet med henne och sånt. Så det blev att jag beställde en klänning, dock gjorde mamma också det! Men vi kan ju gå i sommar och leka mor & dotter, ena tjock och ena smal(y) Toppen va?!
Så där inne har jag suttit i princip hela kvällen, och snackat och skrattat tillsammans med min kära mor. Ibland är det så skönt att ha en dotter och mot kväll, eller vad tycker ni? :)
Jag tycker det är väldigt mysigt faktiskt!
Nu ska jag snart i säng, för imorgon ska jag upp rätt tidigt och snacka med socialen och sen så kommer Andreas en vän till mig hit vid halv 12 kanske?! :) , så imorgon tillbringar jag tiden tillsammans med honom och Hampus.
Jag tror Hampus är kvar imorgon, men vi vet inte ännu. Det blir ändrade planer hela tiden, egentligen skulle han ju hem idag, men så blev det ju inte. Men aja, nu ska jag snacka vidare med min vän Andreas och sen sova!
God natt på er sötnosar. Vi hörs av imorgon, sov nu gott!
Puss & Kram May♥!


Klänningen jag beställde ikväll.
H&M för 99kr, skit billigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0