Dagen.. 100326*

För mig började redan idag vid 10 över 7. Usch, vad jag har sovit dåligt inatt!:/
Men jag mår faktiskt otroligt bra!:thumbup:
Trots att jag inte fått mig många timmars sömn, så är jag pigg och vaknat på rätt sida känns det som!
Jag hoppas att ni och mår bra och att ni har sovit bättre än vad jag gjort!:)
Idag är det fint väder(igen), solen lyser och det verkar vara rätt varmt ute.
Får väl gå ut och gå sen en runda. Kanske kan gå och möta Hampus som kommer senare.
Min bror har precis vaknat, och mamma ligger kvar i sängen och sover.
Hon jobbar inte idag, hon mår inte bra!:( Hoppas det blir bättre senare, för ikväll skulle vi till Lomma.
Och jag hoppas att jag idag får mitt paket! Jag längtar efter det så mycket! Jag vill att det ska komma idag.
Eller ja, jag vet ju om att de är kommet, men jag har inte fått hem pappret om att hämta ut det ännu.
Men får väl det idag får jag hoppas!;)
Idag händer det annars inget speciellt idag, vi skanog mest ta det lugnt hela dagen.
Men ikväll åker vi alla iväg.(om mamma mår bättre!)
Nu ska jag nog käka frukost, det får bli en tidig idag! Det kan nog också behövas!:P
Ha en bra dag! Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0