dagen

Dagen ahr tillbringats i Löberöd ännu en dag, tillsammans med älskling, Lina och Tomas(linas kille).
Vilket varit trevligt, började med att vi åt frukost tillsammans, sen så blev det gå ut och sånt.
Och sedan så blev det spel för killarna, och dator för oss tjejer!:)
Sen så bestämde jag och Lina oss för att sjunga sing star.
Ingen var hemma så passade ju på då, annars är det pinsamt!:blush:
Vi sjöng och hade oss, det var roligt faktiskt. Sen så började vi med maten fast insåg att det inte räckte.
Så vi fick pengar av Hampus mamma så vi kunde handla något.
Så det blev en familje pizza för killarna och vars en pommes för mig och Lina.
Det var gott, men fy vad mätta alla blev!:o
Och jag måste säga att denna pizzan var den tjockaste jag någonsin sett och någonsin ätit.
Den mest tyngaste jäkla pizzan också! Degen var jätte tjock, och då menar jag tjock.
Synd jag inte tog foto annars hade ni kunnat få se det.
Nu sitter vi alla här i Hampus rum och tittar på Luftslottet som sprängdes.
Och Hampus föräldrar kom hem för ett tag sen, och de har pratat med mig och Hampus.
Ang. lägenhet, de har fixat en lägenhet åt oss, eller framför allt mig i och med jag måste ha något eget när jag ska
ha bebis. Jag kan ju inte leva på mamma längre. Så nu ska vi snacka med socialen och hoppas på att dom kan hjälpa till och sluta att bete sig som idioter!:mad:
Jag blir så arg på dom asså, för de kan aldrig hjälpa till eller ställa upp.
Nu ska jag ialla fall vara lite social mot de andra, sen efter filmen ska vi sova.
Hampus ska upp tidigt imorgon, han ska trots allt på start möte, för han har ju trots allt fått jobb nu på NCC.
Så imorgon åker jag också hem, men dock efter han kommit hem. Så jag får vänta på honom hemma så länge!
Men nu ska jag titta vidare på filmen, som jag inte sett mycket av!
Och jag skriver sen innan jag går och lägger mig. :)♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0