Dagens bilder*

Tänkte nu lägga in lite bilder från dagen.
Har slutat spela nu, för Hampus ville det. Han ville att jag skulle trycka pormaskar på honom,
vilket jag tycker är väldigt kul. Men jag orka inte. Men jag stängde ändå av spelet.
Men funderar på att sätta igång det igen faktiskt. Haha!
Hampus sitter ju i köket och läser bebisboken nu, och jag ska då passa på att lägga in lite bilder.
Har dock inte hunnit ta bild på vår målning ännu eller dagens outfit, så ni får vänta.
Bilden kommer kanske imorgon, och dagens outfit kanske ni får för imorgon istället.
Om jag inte orkar ta en snabb dagens outfit bild snart. Klockan börjar också bli lite mycket nu tycker jag.
Man hinner knappt med dagen för att tiden springer iväg.
Imorgon ska jag nog följa med Anna till läkaren. Får se om hon får tag på dom först.
Tänkte byta header ikväll, ni minns den jag gjorde fast inte byta direkt? För jag skulle vänta lite.
Men idag ska jag nog hinna byta den snabbt.
Nu är det bilder jag ska lägga in. Sen spel igen, jag tycker blogg är lite tråkigt nu.
Speciellt när ni inte skriver och kommenterar något heller.
Så kommer kanske minska på bloggandet och sånt nu för ett tag.
Eller kanske hoppa över bloggen helt?!
Kram♥


Toppen spel som jag lever på nu under mina dagar! (yy)

Tillbehör till dagens målning.

Dagens bild på mig, har börjat med mittbena nu.
Håret vill ofta lägga sig på mitten så skiter i att ändra det nu mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0