DAGENS FRÅGA


- Tyckte ni att rätt låt vann Melodifestivalen igår? Eller vem tyckte ni skulle vinna?



- Enligt mig så tyckte jag att det fanns många väldigt bra! Kanske inte så super bra, men många som hade bra låtar osv. Vissa som inte ens kom ända fram till Finalen tyckte jag var toppen bra.
Darin och Ola har alltid varit mina favoriter, de har varit mina idoler sen de var med i programet IDOL.
Självklart hade jag tyckt att det varit kul om någon av dem hade vunnit, men det var ändå rätt jobbigt i och med båda var med! :) Men jag kan ärligt säga att Darins låt, var väldigt bra. Mitt hjärta fångade låten direkt!(y)
Den hade en bra betydelse och den var väldigt bra!
Så jag ville helst att Darin skulle gå vidare till Oslo, vilket han inte gjorde. Men Anna som gick vidare var också bra. Men låter kommer nog inte komma speciellt långt, men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0