en sköön morgon 100301*

Vad ska man säga? GOD MORGON kanske!?
Nu är det måndag igen, och det innebär inte mer lov, utan plugga & massa skola nu.
Idag vaknade jag upp kvart i 6, pigg var jag också för den delen. Men det hjälpte väl inte så mycket?!
Jag kände redan när jag gick upp att magen började krångla sig, stod och sminka mig och höll på och fixa och dona.
Ställer mig och tar på mig jackan och sånt vid hallen, när jag skulle låsa upp dörren kom det som en vind!
Jag spyr rakt ut, mattan, jackan & mina skor blev drabbade. Mysig (yy'
Jag fick börja torka upp och försöka få bort stanken, usch! Sprutade sån toalett sprej över hela hallen, men det hjälpte inte, så jag tog min parfym men det gick inte så bra de heller.
Sådär mysig börja min morgon, ett härligt morgon recept! Pröva om ni känner för det ;)
Jag gick och la mig bredvid bror igen, och vakna när han skulle gå upp till skolan. Kändes bättre, men det var allt inte bättre. Nu mår jag lite bättre men känner att jag och min mage inte kommer överens idag, jag klöks hela tiden, och jag får upp sur saliv i munnen.. Bra start för en skol vecka, jag som faktiskt hade tänkt gå dit nu och försöka. Nu när jag inte har sällskap hemma heller för den delen. Och jag är ändå så jälva pigg, kan inte somna om. Så jag kanske åker in till skolan sen vid lunch eller efter, för vi har en lång lektion då. Så den är kanske värd att gå på i och med den är så lång. Så jag ska vila min mage nu, känns ju dock inte bättre när datorn står på den.
Men vi hörs senare idag, puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0