Fantastiska..

Jag har precis insett att jag har världens fantastiska familj, vänner & liv!
Trots att jag förlorat många vänner pga min graviditet så har jag hur många fina vänner kvar som helst. Dom som är äkta och står där med öppen famn när jag behöver dem!
Och min familj som jag gått igenom så mycket med, är det bästa jag någonsin haft i mitt liv. Mitt liv utan min familj går inte. Det är dem som fått mig ända hit idag och det är tack vare dem jag har det jag har idag!
Mitt förflutna har gett mig ett nytt liv, det liv jag lever idag! & det är något jag är stolt över! Och kommer alltid att vara det! Jag älsar mitt liv, och kommer nog aldrig mer att se ner på det!
Tack till alla er som står vid min sida och som tror på mig! Som står där öppen i alla lägen och germig hopp!
Ni har en stor betydelse och kommer alltid att ha!
Jag älskar er finaste!♥



Kommentarer
Postat av: Elin Nilsson

Fick höra om att du va gravid för någon dag sen, världens chock, meeen GUD VAD KUL!!! :D

Jag kan bara säga Grattis o önska er ett stooort lycka till!

Hoppas det går riktigt bra!

Saknar dej massor o finns här för dej.. :)

O du måååste lova att jag får träffa den lilla när den kommer!? :D

Masssor med kramar!

<3<3<3

2010-03-15 @ 21:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0