första mars


Jag just nu (:
lättklädd som fan idag, men så är det. Jag vill inte att det ska
sitta tighta jeans på mig idag i och med magen är som den är (yy'
Dagens klädsel ;
- Leggins från H&M
- Linne från H&M
- Tjocktröja från (ADIDAS) Stadium

Dagens frisyr;
- uppsatt i en toffs(ja ni kan ju avgöra själva. )
Lockigt är det också, och ruffsigt, slitet & äckligt.
Jag vill ha bort mitt hårförlängning, och bara ha mitt vanliga hår.
Men de kommer ju bli kortare när jag tar bort förlängningen i och med jag slitet de som fan!

Dagens sminkning;

- Foundation, rouge, ögonskugga(3 olika, en penna, en pulver & en vanlig), mascara (2 olika), kajal, läppglans (2 olika) Tänkte inte göra något märkvärdigare i och med jag ändå inte skulle till skolan. Så jag sminkade mig lite lätt. Dels för att ta foto till bloggen, för det var så länge sedan jag la in "dagens outfit" till er!

Nu har jag varit aktiv tycker jag faktiskt, och gjort en "dagens" till er.
Vilket är jävligt trevligt, och nu känner jag mig duktig. Slängde i mig lite musslie och yoghurt innan, och tog ett glas juice också, men den står ännu kvar. Har inte vågat slänga i mig den ännu. För magen krasslar lite nu. Så nu ska jag bara ta det lugnt vid datorn, bror har precis kommit hem, roligt(yy'
Idag händer väl inget speciellt kan jag tror, det är måndag och skolorna är igång, så ja.
Jag ska försöka ladda min mobil också, inte med batteri då utan med pengar! (: skulle fixa det igår kväll men kom på att mitt bankkort var i gaderoben och mamma sov, så ja. Jag fick vänta! Ska fixa det nu och se om det går!
Skriver mer senare! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0