Fortfarande..

Fortfarande i löberöd. Det var ju menat att vi skulle hem till mig idag, men vi ändrade på vissa planer. Kom på att min bror inte kommer hem förän imorgon efter skolan så det kvitta ju i fall vi var här eller hemma hos mig(: har tittat på lite bert avsnitter, sjukt kul faktiskt:D har ju inte sett honom innan eller jo men inte hans avsnitter, så det var spännande faktiskt! Precis tagit en kvälls fika tillsammans med Hampus, lina och felicia deras kusin. Gott, men gud vad magen kan hålla på att klydda! Inget jag är direkt nöjd över.. Men sånt man får ta antar jag väl. Just nu sitter jag och min Sötnos och tittar på new moon, första va bra, hur andra är får vi se!(: , men den har varit bra hittills i alla fall. Men jag skiter mer sen när filmen är slut tror jag, men om inget annat så god natt! Så ses vi imorgon igen!<3 Jag bjöd på en bild, längst upp också. Den är sen fredag men ni får vara nöjda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0