Foto

Laddar upp lite bilder på kläderna jag fick idag.
Har precis kommit hem från mammas kompis. Mamma är där och vi cyklade upp för att lämna lite saker till mammi
så fastnade vi där ett tag. Men nu är vi hemma igen.
Tänkt spela lite The Sims 3 nu, men först ska jag ladda upp bilderna jag tagit till er ikväll.
Dels på några plagg och på annat!:)
Skriver kanske senare kram!♥


En söt kjol jag kan ha till sommaren, storlekfri så perfekt för mig nu!

Ett sött linne, lite mer slapp linne! Inte tight, så bra just nu.


Stickad tröja som jag länge velat ha, och nu fick jag en i stor storlek
som jag kan använda nu ett tag framåt. toppen!


Påväg till mammas kompis såg Hampus en groda,
usch jag tycker inte om dom. Men han var tvungen!
Så en bild på den får det bli.


Hos mammas kompis spelade vi skitgubbe med extremt stora kort!


Som sagt dom var rätt stora. Och bror är i full gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0