Fredagen den 19:onde mars;*

Hejsan!:):love:

Idag är det fredag igen, vilket betyder helg och slapp. Man kanske hittar på något med familjen, vänner eller pojk/flickvän. Idag ska jag ialla fall tillbringa min fredag tillsammans med min pojke och vi ska till hans familj och tillbringa helgen där. Vi får se vad som händer i helgen, jag tror ju dock ingenting speciellt kommer att hända. Kommer väl tillbringa tiden hemma med hans familj i och med han inte varit hemma på 2 veckor snart.
Och sen så tror jag inte att det finns något roligt att göra i lilla Löberöd. Blir kanske att gå promenader, vem vet? Det behöver vi ju trots allt båda två;)
Hur som helst så sitter jag och äter det sista av potatisgratängen som blev över sen igår!:) mumms, sukt gott!
Och så dricker jag kiviks citron dricka! kan ju inte bli mycket bättre, och så har jag faktiskt precis duschat också. Gud vad jag är duktig känner jag(y)
Nu ska jag in på facebook! Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0