Fredagsmys ;* 100305*


Bild sen igår, tjockis bilder(:


Goddag sötnosar;*

Fredag idag, vilket innebär fredagsmys, och massa prat och kul väl.
Nu är allt annat nästan ordnat, bara en sak kvar, två till vi måste snacka med sen är dte värsta över.
Sen är det bara väntan och längtan!(: , idag ska vi ta det sista sen så är det lugnt!
Åker till Löberöd sen när Jane slutat skolan, för hon ska också dit. Fast till Hampus kusin;)
Dagen började med en lågn telefon samtal med syster. Jag berättade det för henne, hon tog det dock lite värre än mamma, men det lugnade ner sig. Nu är hon medveten om det, och är glad hoppas jag!
Sitter just nu och bloggar och har bara ätit en halv macka, icke bra, men jag får inte i mig mer! ;s
Men ska försöka äta något mer snart. SKa ta disken också innan jag lämna lägenheten och sticker. Mamma får vara ensam hela helgen, men jag tror jag kommer hem imorgon. För tycker det är taskigt att lämna henne ensam.. På tisdag ska jag till läkaren och sen ska jag snacka med socialen också. Så att allting ordnar sig.
Nu ska jag ialla fall sminka mig, och göra mig i ordning. Ni får en bild senare. Måste vara klar tills Jane kommer:)
Hörs senare ikväll. Puss och smek på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0