GODIS(y)

Har precis kommit hem från eslöv, varit och lämnat Lina och hennes kompis. Dem skulle till Linas kille Tomas.
Sitter inne på Hampus rum och kränger godis som jag köpte i Eslöv, eslövs godis affär är nog den bästa!
Köpte godis för 47kr, och jag känner mig lagom tjock! Bara att titta ner i godispåsen får mig att bli tjock!
Sen efter vi hade handlat godis körde vi in om MC, och köpte oss vars en cheesburgare, jag var lagom hungrig asså. Är det så det känns när man inte är ensam längre. När man har någon annan som också äter av den maten jag får i mig. Aja, tittar på tjejfilm, tonårsliv tror jag den heter. Har sett den förr, men bara för att det ska vara något så tittar jag på den. Och Hampus med, men vi sitter också och nördar oss framför datorn!:)
Nu ska jag fortsätta att äta godis och se glad ut. Jag kommer gå upp mycket i vikt inom kort!:love:
Skriver nog mer senare! kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0