Härlig kväll

Det har varit en härlig kväll, precis kommit hem från Anna & Robin. Var där uppe med Hampus, för att Annas mamma skulle hjälpa mig med de papper vi fick från socialen. Dock tyckte hon som jag, att dom var dumma i huvudet! Och det är verkligen sant, man har verkligen inte dom till någon nytta, och de hjälper inte en ens. Så de borde fan inte ha jobb och ett yrke som socialtjänst, för de får betalt för att de inte gör något.
Jag tycker det är sjukt att de kan hjälpa folk som håller på med skit och som är gammla nog som borde ha jobb & utbildning, men inte de som är yngre och som är redo att gå klart utbildningen senare!
Aja, ju mer jag snackar om de ju mer lack blir jag. Var hos Anna och hade väldigt trevligt. Såna diskusioner man kan ha asså, haha!:D Man kan verkligen roa sig med få ord och skratta ihjäl sig på en mening!
Imorgon ska jag på min första ultraljudsundersökning, är jätte nervös, men tycker det ska bli så jäkla kul!:)
Att få se bebisen som är i mig, och jag hoppas att det ser bra ut såklart!
Det blir inte att Jane kör mig in, istället tar jag bussen med Hampus & Anna.
Jag & Hampus avslutade kvällen med en skön promenad hem från Anna. Det var verkligen skönt. Men jag känner mig ändå inte trygg när jag går så sent på kvällarna. Det är så mycket som händer och sånt. Så måste gå på dagarna istället(y) , det är väldigt viktigt nu att röra sig, lättar ju inför förlossningen osv.
Nu ska jag ialla fall ta en riskaka och sedan lägga mig i sängen och sova. Inte vilat middag idag, och sen så ska jag upp tidigt imorgon. Så det gäller att vara uppe i god tid då!:)
Puss på er sötnosar, ni får sova så gott och drömma så sött! ♥

Kommentarer
Postat av: Agnes Kurki

lycka till imorgon älskade vännen! (L)

2010-03-16 @ 21:58:15
Postat av: Nina Weman

Lycka till :D <3

2010-03-16 @ 22:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0