HÄRLIG KVÄLL!

Som sagt så har jag varit ute ikväll, inte festat eller så, åkt runt med Jane och Miche hela kvällen i princip. Hampus och Nickolas blev avlämnad vid 10 tiden?! Nån gång då ialla fall. Vi fortsatte träffa folk, snacka och hade allmänt skoj! Varit väldigt trevligt faktiskt, och har ju inte umgåtts med Miche på väldigt länge, bara snacka och träffat på varandra då och då. Men ikväll var det verkligen trelvigt, och det måste vi göra om. Trots att sitta i en bil kan vara så jäkla roligt, man har något att göra, men åker och man snackar och har allmänt skoj tillsammans (:
Det blev verken en hemma eller ute kväll för mig, det blev ju en ute "kväll" , men inte på så sätt action. Men lite har det varit, det är alltid kul och se vad folk har att komma med, men det har inte så mycket när de står själva. Men aja, tack för kvällen snyggingar ;)
Snart ska jag lägga mig faktiskt, är trött nu, men ska först lägga upp en ny header! (y)
Så skriver ett kort inlägg när jag är så nära klar ;) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0