Header

Nu har jag gjort en ny bild till min header igen!:o
Jag vet att jag borde låta min blogg vara nu, för jag har pillat alldeles för mycket med den.
Men jag kan inte låta bli! För jag blir aldrig nöjd med min header.
Jag gör bilder till andra och blir hur nöjd som helst. Men med min egen bild blir jag aldrig nöjd med!
Så jag har tänkt ut lite hur jag skulle kunna göra min headerbild, och jag har funderat på det nu en vecka.
Kanske så har jag lyckats!- så jag prövade att göra bilden som jag hade tänkt i huvudet!
Och den blev faktiskt ganska bra och fin. Trots att den är väldigt enkel gjord så blev jag nöjd med den!
Inte alls många deltaljer eller något!:thumbup:
Så nej, kanske kan jag låta min header vara nu ett tag ialla fall.
Men jag ska inte byta headern nu, för klockan är mycket och jag är trött!
Så ska sova nu! Imorgon väntar även en dag.
Så godnatt sötnosar, och sov gott!
Hörs imorgon!♥


En bild sen förra sommaren på mig & min pojkvän!
Hörbymarknad!
Och jag saknar mitt hår och jag saknar min bajbi just nu!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0