Hemligheten..

Nu ska jag avslöja den otroligt roliga hemligheten för er,
som jag sa efter ultraljudet så visste jag ju könet. Och nu vet både min och Hampus familj om vad det ska bli för en lite plutt. Vissa av mina närmaste vänner vet också det, men som sagt inte många vet det.
Och nu tänker jag avslöja det här för er.
Men innan det så ska ni få gissa vad det ska bli!
Jag kommer efter jag fått alla kommentarer att se vilka som haft rätt och skriva ut antalet och om man har blogg kommer jag att skriva era blogg på ett inlägg jag gör och sedan skriva det rätta svaret på den stora hemligheten!;)
Det ska bli kul för mig och se vem som har rätt, och hur många det är som vågar vara med och gissa!:D

Så kom igen nu, vill ni veta vad det ska bli för något så gissa er fram!
Skriv vad ni tror, så får ni se resultatet senare:)!


vad blir det?

Kommentarer
Postat av: Lee

jag tror att det är en liten flicka :)

2010-03-23 @ 09:18:37
URL: http://mammalee.blogg.se/
Postat av: Elin Nilsson

Pojke. :)

2010-03-24 @ 10:10:15
Postat av: Cicci

Gissar på en flicka :)

2010-03-24 @ 19:43:12
Postat av: *

En pojke!

2010-04-20 @ 21:48:16
Postat av: '

En pojke :)

2010-04-20 @ 21:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0