Hemma igen 100317*

Hejsan:)! nu är jag hemma igen efter läkarbesöket i Lund tillsammans med min vän Anna och Hampus!
Efter läkarbesöket så gick vi ner till stan och åt på BK, väldigt gott(y) , sen så väntade vi på bussen på vägen hem och nu sitter jag och Anna i köket hemma hos mig, och spelar Skipbo. Väldigt trevligt har vi:)
Ikväll ska jag laga korvstroganoff, med ris. Ska bli gott!(y)
Hampus och jag och lite smått ovänner, men de löser sig väl antar jag. Jag ska berätta mer om läkarbesöket senare, för det är rätt mycket jag ska skriva och sånt. Och sen så sitter jag och spelar med Anna nu så jag får ju vara lite snäll mot henne och inte bara skita i henne. Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0