Hemma igen!

Hellluuu!
Nu är jag hemma igen efter att varit borta sen igår. Varit i Lomma hos mammas kompis och käkat och snackat där.
Det har varit väldigt roligt faktiskt med tanken på så mycket vuxna har att prata om trots att de jobbar på samma jobb och träffar varnadra varje dag!
Jag satt där och lyssnade och tyckte det var allmänt skoj faktiskt. Hampus var ute och spelade med de små pojkarna. Vilket de gjorde hela kvällen/natten.
Det fanns en annan tjej som är i min ålder, men hon har precis kommit till Sverige så det är lite svårt att veta vad jag ska snacka med henne om faktiskt. Men jag snacka med henne lite.
Gick inte och la oss förens vid 3 på natten, usch sen natt & tidig morgon.
Och som det regnade inatt också, hemskt! Men det var väldigt fint väder på dagen så det ska man inte klaga på.
Har ont i min svanskota fortfarande, men hoppas på att det går över snart. Annars så kommer jag få damp.
Och såna värk jag har när jag går också! Usch. Men hoppas på att det bara är för tillfälligt!
Mobilen har funkat skit bra! Jag är super nöjd faktiskt, den funkar fint och är fin också. Så är nöjd att Hampus beställde en röd istället för silver. Har tagit fina bilder faktiskt med mobilen, kameran är skit bra också!:thumbup:
Ska visa er några bilder sen som jag tog igår innan vi stack!
Första bilden med kameran fick bli på mamma!
Nu ska jag gå och laga mat och se allmänt glad ut!
Skriver senare igen!♥


Första bilden jag tog med mobilen!


Min söta mor!


En bild på mig också från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0