home sweet home

Nu är jag hemma igen, precis ätit mat. Sitter kvar vid matbordet fortfarande, Hampus är också med mig.
Hans som laga maten idag, kötbullar med mos blev det till mat.
Skicka mail till socialen idag, inte fan förstår de. Jag tror jag måste bomba stället först asså.
Jag blir så jävla trött på dom asså. Tur att man kan få nån jävla hjälp någon gång!:o
Usch, jag hade fan kunat spy på dom just nu asså. Det är konstigt att de kan hjälpa punadare och alkholister men fan inte dem andra som är i behov av hjälp som kan sköta sig. Det är väl allt konstigt!?
Jag blir fan bara så jävla lack när jag tänker på dem, ska upp där imorgon och lämna mina papper och sen ska jag få en tid av dem så vi kan gå på möte! Och nu jävlar ska jag bajsa ner dom om dom inte ger sig!;)
Ska på läkarbösk imorgon i HÖÖR, vet inte hur jag kommer dit ännu. Får väl se.
Men nu är mamma och bror hemma, och Felicia en liten bebis som vi passar nu. Söt liten tjej!(a)
Nu ska jag gå ifrån bordet och sätta datorn på laddning:D
puss & kram♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg checka vår

2010-03-22 @ 22:22:07
URL: http://grabbpojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0