HUNGRIG?! 100314*

Godmiddag läsare!:)
Idag är det söndag, och det är en ren slappe dag för mig och säkert för många flera. Helgen har varit bra, med både spänning och skojiga saker! Det tackar man för, både vännerna och familjen:D!
Nu håller jag på att göra min frukost, kokar korvar just nu och ska ha det med potatismos, mums! Jag är så sugen på det, och på allt annat som har med potatis att göra! - kanske blir det ett potatis barn, vem vet? ;)
Imorse när jag gick upp så var min mage duktigt spänd, bebisen hade lagt sig på vänstrasidan och tycker nog det är det bästa stället att ligga på, rumpan stack ut så magen var helt ojämn. Det kändes så konstigt, men ändå så rätt!
Snart är min mat nog klar, och jag ska äta och ge bebben mat!(y)
Sen vad som händer får vi se, jag kommer nog att blogga mer idag, för idag känns det som en blogg dag för min del! Mycket att berätta om, men vi hörs senare sötnosar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0