Hur orkar man? 100311*

Godmorgon alla! Idag har jag vaknat rätt så sent, men jag vaknade av att Anna ringde mig och hade något att säga mig! Jag förstår bara inte hur folk pallar, hur dom orkar!

Är det meningen att folk som inte tycker om en ändå ska sitta och ringa en, smsa, och sitta och lägga ner en massa tid på en?! Sen allt det här med min graviditet så är det många som har stått mig nära som helt plötsligt vänt ryggen mot mig, och istället börja hata mig, och snacka skit om mig. Och anser att jag sitter och snackar skit om dom! Vilket jag verkligen inte lägger ner en massa tid på.. Hur mycket jag än hade velat öppna min käft så har jag inte gjort det, för jag anser att jag är mogen nog att skita i det! Men tydligen är det svårt för andra att förstå det..
Jag är trött på att alla alltid ska lägga sig i något som inte är deras egna problem, utan lägger sig i för att de hör en massa skitsnack och rykten om en! Härligt, det är ju precis så det ska vara?!
Jag orkar inte bry mig, men varför låter de inte en bara vara om de hatar mig så mycket?
Och att de ens blandar in ett barn som inte ens kommit till världen gör mig ännu mer lack.
Så se up ni som tror att ni har äkta vänner, för en dag när ni gör något som inte dom tycker är normalt eller acceptabellt sticker dom, precis som dom jag trodde var mina äkta!
Så se till att vara beredda på det, people always leave!

Nu har jag inget mer att säga, mer än tack till dom som står kvar vid min sida, och som stöttar mig!
& folk som är glad över att jag ska bli mamma! TACK!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0