Inget att göra..

Jag har verkligen ingenting att göra, väntar på att min pojkvän ska komma hem.
Men det gör han om typ 2 timmar, så det är väl bara för mig att vänta.
Jag har precis tvättat av mitt ansikte, allt gammalt smink är nu borta. Nu har jag sminkat om mig på nytt.
Och så har jag gjort en fin uppsättning i håret som jag inte gjort förr, bara sett mamma ha det.
Så idag tänkte jag att det var min tur att pröva kanske. Blir nog lite bilder sen.
Så ni kanske får se då min snabba fina uppsättning av håret!:p haha
Jag är rastlöst och uttråkad, Lina och Tomas sitter inne med mig på Hampus rum.
Men vi gör ändå ingenting. Jag vill hem nu.
Men nu ska jag sluta gnälla, jag vet inte vad jag ska skriva om mer på bloggen.
Jag har ju lagt upp "dagens fråga" och sen har jag ju lagt in "veckans blogg".
Och nu vet jag inte mer jag ska skriva om eller lägga upp här på bloggen.
Har ni några ideér? Kom med några förslag om ni har det!:thumbup:
Nu ska jag googla runt lite, baaey!♥

Lägger upp lite bilder:

Bror och Hampus i Thailand!


Min söta mamma, som en prinssessa!


Badlandet i Thailand.

Kommentarer
Postat av: amanda

åh , det ser mysigt ut :)'

va fin din blogg är nu med (: <3

2010-03-22 @ 15:02:06
URL: http://qzwcrvtnnymu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0