JOBBIGT 100308*

Hur jobbigt kan det bli egentligen? Det är sjukt drygt, det är jätte jobbigt! Morgonen börjde ju ganska hyfsat, men när vi satt och åt frukost så var det kanske inte lika bra. Jag åt två rostemackor, med ost på  som vanligt.. När jag var på min andra macka, så märker jag att jag inte får i mer. Då börjar jag rapa, och sådant. Då kom det upp något som inte skulle, alltså spya. Och det kom inte lite utan rent för stor laddning! Gick in till toaletten och jag slutade inte då.. Så sjukt drygt, fick tvätta av mig och torka av allt. Tur Hampus hjälpte mig att torka upp det! Toppen bra början på en dag!;s , så hungrig blev jag igen! Men åt inget! Det händer alltid så när jag äter ost, vet inte vad det kan bero på faktiskt! Någon som har någon idé? För sen jag blev gravid har jag ätit väldigt mycket ost, men på den senaste tiden kommer det upp igen! Nu har Jane kört hem oss till min mamma, och jag känner hur dåligt jag mår. Jag är så trött och känner mig sjuk! Vilket jag inte tror att jag är. Hampus har gjort lite oxpytt till mig, men känner inte att det är något jag vill äta just nu! Men ska försöka få i mig lite för bebisens skull! Nu kan jag faktiskt inte bara sitta och tänka på mig själv. Denna veckan går jag in i 19:onde veckan. Och det ska bli spännande, imorgon skriver jag in mig och så ska jag få min första tid på ultraljud! :) , det ska bli så jäkla kul faktiskt. Men frågan är om jag ska kolla könet eller inte, Hampus mamma tyckte inte att jag skulle det :) , haha
Men jag får se, vad tycker ni läsare? (:

Nu ska jag äta lite, och få i mig lite mat, även lillen ska också få mat i sig! (:, sen ska vi vila. Skriver mer senare! (:♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0