Klockan..

är snart 12. Och jag har precis slutat spela, stängde av det precis.
Men känner att jag vill fortsätta lite till. Men tyvärr får jag inte det, imorgon måste jag upp i hyfsad tid för
ska ju på läkarbesök. Jane ska köra mig in, vet inte riktigt när hon kommer ännu, ska skicka ett sms
och fråga henne det, tror inte hon sover ännu faktiskt.
Hur som helst fy vad dagen gått fort idag. Men skit i det, det är bra att det går fort.
Så slipper man längta så mycket!
Aja, ska ta en bild på min mage snart när Hampus kommit ut från dasset.
Snart börjar han jobba, och då är jag själv! Ash, jag överlever nog ska ni se;)
Nu ska jag borstatänderna, och sen så tar jag en bild som jag laddar upp via mobilens internet istället.
Sov nu gott, dröm fina drömmar. Hörs imorgon! Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0