Korvstroganoff*

Ikväll blev det korvstroganoff, har precis ätit klart. Jag lagade maten idag, och kan säga att mammas är mycket godare! Men det gick och äta det jag gjorde, men dock är mammas mycket godare!
Anna står ute och rökar just nu, vi ska snart upp till henne och hämta hennes pantburkar och sedan panta dem, och sedan så ska jag visa hennes mamma mina ultraljudbilder jag köpte/fick idag.
Jag fick 2 stycken för att min läkare/barnmorska var försenad i 15 minuter, så vi fick vänta lite länge!
Så vi fick då välja ut 2 valfria bilder efteråt, sedan så sa jag redan från första början att jag skulle köpa en bild, men dock visste jag inte om de 2 bilderna jag skulle få. Utan de sa hon i slutet då jag skulle välja ut bilderna.
Väldigt kul och ha bilder på första ultraljudsbesöket faktiskt, tror dock att det är många som vill ha bilder på första undersökningen, kul och spara och se senare i livet, även visa sitt barn det sen när det blivit större.
Jag ska rama in dessa 3 bilderna och sätta upp dem sen på väggen när jag fått en lägenhet.
Men jag vet inte riktigt när det blir att jag får lägenhet, i och med det med socialen. De vet ju om att jag inte kan jobba för att jag inte ha åldern inne osv, men ja vi får väl se och hoppas på det bästa med socialen och hjälpen vi får eller inte får! Jag vet inte!
Hur som helst ska vi dra upp till Anna nu, så jag skriver mer om besöket senare ikväll!:)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0