KYLIGT UTE

Det är sol ute, men det är kyligt kan jag tala om för er! Har precis kommit in efter att ha stått ute och snackat med Anna och Miche i en halv timme. Man har så mycket att snacka om när man inte har sett varandra på ett tag märker jag, snacket kan aldrig ta slut. Det var kul att träffa dom ialla fall, och Miche som jag inte träffat på ett bra tag!(: Så det var trevligt trots att det var lite kyligt ute, men snacket tog bort det! (yy'
Det är verkligen så mycket man missar när man inte är ute så mycket mer. Det är så mycket man inte vet om när man bara är inne och inte umgås ute i byn och hänger!
Men ibland så behöver man faktiskt inte veta av allt kan jag tycka, men sen när man väl träffar folk så finns det så mycket och veta och höra, som man missat! Men det verkar ju inte direkt vara många som är ute och hänger i byn längre, det är väl de små som tagit över det! För oss som har hängt i byn innan har nog insett att det är slöseri på tid, jag vet inte. Men jag har ialla fall insett att det är slöseri på tiden i mitt liv.
Hur som helst så berättade jag lite för Anna och Miche idag hur det gick hos läkaren och sådant.
Miche visste inte om det, men nu fick hon allt reda på det. Inget jag tänker hålla hemligt, men inget jag direkt kommer att säga till vem som helst heller! (: dock skriver jag det här på bloggen, men det är inte allt för många som vet om vad jag heter på bloggen, eller ja ialla fall inte för många!

Nej, nu ska jag gå och handla lite hade jag tänkt mig!(: , behöver pålägg och sådant!
Hörs senare, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0