LACK

Att folk bara inte kan bete sig som normala människor! Att de som stör sig inte bara låter mig vara.. Och att de kommenterar och inte vågar stå för vem dom är, hur patetiskt är det inte? ;s
Om ni stör er så mycket på mig, låt mig vara, låt mitt liv vara! För just nu verkar det bara som om ni tycker det är intressant med mitt liv, och vågar inte lämna mig för att ni bryr er så mycket om mig.
Jag bryr mig inte ett skit av allt det ni skriver om eller säger, ni är små i mina ögon.
Men låt mig vara, det är mitt liv och om jag är gravid är det mina problem och inte erat eller?
Det är väl inte ni som ska behöva ta hand om min unge? Det är sjukt att människor inte ens tänker innan de skriver något i dagens läge. Och om ni tycker det är fel att jag får hjälp och stöd från socialen är det ju erat problem, men ingen har skrivit om att det är dom som ska ta hand om mig, för min mamma klarar det fint! Och jag har en pojkvän som har ett jobb nu och som ställer upp. Vad socialen har med detta att göra kan ni skita i.
Och många som känner mig vet om att jag har haft kontakt med socialen en längre tid nu, och det kommer nog fortsätta också nu när jag är gravid. Men hur som helst, ni som hatar mig, tycker att jag är dum i huvudet och sånt låt mig vara! Slösa inte ner en massa tid på folk ni inte tycker om, eller det kanske är så ni gör när ni inte kan släppa taget om folk?! Aja, jag vet inte.

Men föresten så ville jag säga TACK till Hampus som ialla fall sa grattis till mig och som kan acceptera det jag valt och den jag är! Så tack vännen! ♥

Kommentarer
Postat av: sofie

jag beundrar dig tjejen. att vara snart 17 år gammal och våga ta de stora steget in i vuxenvärlden är fruktansvärt starkt. personer i din omgivning är omogna. så är det bara, inget att göra något åt. lägg inte ner energi på det. visa att du är så mycket bättre! vänd dem ryggen tillbaka istället.. jag tror att inte en enda av de ens skulle VÅGA göra det du har gjort. än en gång, jag beundrar dig!



du är värd sååå mycket bättre än vänner som sviker och snackar skit.

keep up the good work!

2010-03-13 @ 12:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0