Löberöd dag!

Idag har ju varit en ren Löberöd-dag. Kom hit vid lite över 11 redan ju.
Vi har slappat och roat oss med tekniska uppfinningarna.
Åt middag för en stund sedan, blev pommes och korv. Gott!
Jag som är potatis beroende njöt ju av det, det är ju förtillfälligt just bara för att jag är gravid.
Annars så äter jag knappt potatis, trots att jag tycker om vissa potatis rätter.
Senare idag kommer ni få ett inlägg om vecka 22 av min graviditet också.
Idag är jag inne på 22:a veckan av min graviditet. Men om jag ska säga som barnmorskorna gör så har jag gått 21 hela veckor. De räknar bara hela veckor. Men när de säger 21 veckor + någon dag så menar de att jag är inne på min 22:a vecka, men att jag inte har gått en hel vecka ännu.
Ganska komplicerat, men med lite tanke har jag listat ut det smått!:)
Nu ska vi väl inte göra allt för mycket, kanske går ut och går en runda senare. Får se helt enkelt.
Vad har ni annars hittat på idag? Och har ni haft en bra dag?
Jag måste säga att min dag varit bra, men mina ryggsmärtor kan ju gärna ta och försvinna!
Nu har jag inte mer att berätta för er, kommer fler inlägg ikväll.
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0