Lördags kväll*

Dagen har varit bra idag. Har bara bestått av slapp och massa godis!:thumbup:
Jag och älskling satt och spela sällskaps spel innan också, det blev familje geni.
Jag kan ärligt säga att jag suger på frågespel. Och frågor överhuvudtaget.
jag vet nog ingenting, konstigt när jag sovit på mina so lektioner!
Så nej, det gick riktigt dåligt för mig, och sen är jag en sån dålig förlorare också.
Så det blev ju fan ännu värre. Men jag fuska mig till lite svar och poäng ju!;)
Haha, men det var ju Hampus rätt medveten om också.
Sen innan vi käka så satt jag och Hampus och spela BUZZ, sjukt roligt spel på ps3.
Jag är dock också jätte dålig på det, men idag gick det hyfsat bra ialla fall!
Vi åt spaghetti och köttfärssås idag, gott var det!:thumbup:
Sen efter det satte jag och Hampus oss vid BUZZ igen, jag har blivit riktigt bra på det nu faktiskt.
Så nu kommer det nog att vara roligare att spela det.
Ikväll ska vi nog bara mysa, i och med det är vår månadsdag, och inget annat händer!:thumbdown:
Imorgon kväll åker jag hem, för på Tisdag ska jag till läkaren i HÖÖR. Ska kolla hjärtat och lite sånt.
Nu ska jag snacka vidare med folk på msn, och sen ska jag & Hampus upp och handla också!:):love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0