Lördagsmys! 100320*

Godmiddag sötisar!:)
hur mår ni idag? Har ni sovit gott inatt och haft en bra början på denna trista lördags förmiddagen?
Jag mår ialla fall toppen, och har sovit rätt bra. Vaknade dock 08.25 , men Hampus sa att jag fick somna om igen, för hade jag gått upp redan då, så hade jag behövt vila middag vid detta läget!
Jag somna om igen och vaknade strax innan halv 12. Gick ner och åt frukost vid halv 1. Och nu sitter jag framför datorn, medans Hampus sitter och rotar i sina gaderob! Han hittar inte sina presentkort han fått från studenten:thumbup:
Jag ska nog hjälpa honom lite får se!:) haha.
Hur som helst är det lördag idag, och det blir nog extra mys i och med jag och älsklingen har 15 månader idag.
Vi brukar göra våra månadsdagar lite mer mysiga oavsett dag. Men idag är det ju lördag så det blir ju perfekt!:thumbup::love:
Men nu ska jag in och hjälpa honom att rota, kram!♥


En puss bild från för förra veckan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0