Lunch/middag

Håller på att göra lunch/middag nu.
Mamma kom precis hem, i vanliga fall är hon inte hemma förän 4 halv 5.
Men idag stack hon tidigare, så alla är nu hemma, min bror kom också hem precis men stack ut med sina kompisar igen, det är ju vår nu och då börjar all skateande och sådant!:thumbup:
Bra faktiskt! Så kommer han ut och rör sig och gör något, annars sitter han bara vid datorn!
Jag ska nog inte säga någonting. Jag är likadan, men jag ska börja ut och gå nu varje dag minst en halv timme.
Det är viktigt nu när man är gravid, så att man kan få det lättare när man är på förlossnings-dagen.
Så ut och gå ska jag göra.
Igår skulle jag ju göra ungspotatis, men mamma lagade lasange istället!
Så nu håller jag på med ungspotatisen. Ska dock inte äta för mycket potatis, för annars kommer jag inte
kunna äta det sen efter förlossningen för att det är så uttjatat!
Försökte göra egen brunsås som mamma brukar. Dock lyckades jag inte få färgen brun, men det smakar ialla fall
brunsås, och det är väl huvudsaken!?;)
Jag är dålig på att laga mat, ialla fall något jag aldrig gett mig in i förut.
Men när det gäller hitte på mat, så är jag super!:thumbup:
Älskar att laga mat utan någon recept alls, och utan att veta att det går och äta!:)
Haha, så typiskt mig att vara så, det är envisheten som fått mig att älska göra såna saker!
Nu ska jag fixa maten, är strax klar!
Ha de bra så länge! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0