målning..

Har precis ätit pasta och skinksås som mamma lagade till middag idag.
Har suttit och spelat Sims i princip hela dagen.
Så jag kände att jag behövde göra något annat, så jag frågade bror om vi skulle måla.
Mamma hade köpt en sådan tygtavla, penslar och färger så jag tog fram det ikväll
så vi har målat. Gjorde precis klar den och gav den till mamma! Det blev blommor och sådant fint!:)
Med tanken på att vi skulle göra den till mamma så fick det bli något hon gilla. Och blommor älskar hon.
Nu sitter jag och kollar på Thaifilm, och bloggar samtidigt.
I och med jag förstår Thailändska så tycker jag det är väldigt kul att titta på Thaiserier(thaifilmer).
Men tänkt att jag snart ska börja spela igen. För det är roligare än att sitta och dega och fastna för en film,
som jag kan titta på när som helst. Jag kan spela när som helst också, men vill spela nu!;)
Ska ta och visa er bilderna sen på målningen och en dagens outfit kommer ni också att få.
Gud, vad jag känner mig snäll idag!
Men skriver mer sen, Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0