MANGO

Andreas har nu gett sig av, så nu sitter jag i köket själv och Hampus diskade undan istället, medans jag satt och skala mango. Jag älskar mango, jag verkligen gör det. Finns ju inget godare, världens godaste frukt, speciellt när de inte är hel mogna, lite grön/gula är perfekt! :thumbup:
Sitter i köket och äte de sista bitarna från den mangon jag delat upp, och lyssnar på Anna som vann melodifestivalen! Hennes låt blir bättre för varje gång man lyssnar. Men ändå så tyckte jag att det var fel låt som vann. Vet inte vad mitt problem är, men jag tyckte inte hon skulle vinna, och jag står fast vid det änuu!:question:
Snart ska jag ge mig iväg på ett social möte med mamma, tror dock att Hampus och bror också hänger med, för jag och hampus behöver ju snacka med dem också!
Så jag tror alla följer med, och mamma känner sig lagom stressad. Stackars mamma!:love:
Idag har jag inte hunnit vila middag heller, men jag känner inte att jag är jätte trött, men lite är jag! Det är jag hela tiden. Vet inte riktigt vad som händer ikväll, antagligen ingenting, imorgon ska jag upp lagom tidigt också!
Ska ju på mitt första ultraljudsundersökning, ska bli så spännande!:D
Jag tror säkert det är flera mammor som tycker att första ultraljudsundersökningen är väldigt spännande och oförglömligt! Jag vet inte, men jag känner ialla fall så.
Ska nu plocka fram en del papper och så inför mötet, och så ska jag börja ta på mig, och hoppas att min bror kommer snart!

Bjuder på en bild som jag precis tagit.
Cambild suger dock, men bättre än ingenitng faktiskt!

Enkel sminkning idag, hörs sen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0