MAY VILL HA...


Nu är det dags igen känner jag.. det är verkligen en May vill ha -dagen!
Jag gick in och kollade lite på H&M, och såg genast hur mycket jag ville ha.
Finns så mycket som inte passar mig just nu, och det finns så mycket jag bara vill ha på mig.
Som ni kanske ser har jag bara valt ut mörka plag denna gången, hemskt av mig!
Vet inte varför det blev så, men så blev det ialla fall. En söt Kitty-tröja har kommit till världen också.
Jag vill ha en sådan, men som ni ser så har jag valt en ljus väska. & jag vill så gärna ha skorna, men grejen är jag passar inte i skor som är i SVERIGES butiker, för att mina fötter är löjligt små. Då menar jag små.
Jag har i skostorlek 34-35, och då är det ju bara barn skor som passar mig.
Så jag får hålla mig till bekvämare skor, som gympa och liksom tygskor med inlägg! Man kan ju inte ha inlägg i klackarskor,  eller högskor! Så jag får vara nöjd med att jag får se andra gå och ha dom på fötterna men inte jag!
Men när jag fått lite pengar så ska jag inskaffa mig lite nytt till gaderoben. Känner att jag behöver dels större kläder, och så behöver jag lite nytt, för har inte handlat på ett tag känner jag.
Men snart ska vi också börja handla lite bebis kläder, måste också vara en förberedelse. För det är ju viktigt att ha saker och sånt samlat i tid, så man inte gör allt innan bebisen kommer. Så nej, lite bebis saker lär det också bli snart! (: mysigt!
Nu ska jag snacka vidare med mina vänner, och sen ska jag sova. Upp tidigt imorgon, läkaren. Diabetesprov! Usch! Jane följer med mig imorgon, skönt så slipper jag gå dit själv. Tack för att du alltid ställer upp Jane, du är en äkta vän. Och en vän jag vet aldrig sviker mig!<3
Skriver ett inlägg innan jag lägger mig. Puss så länge! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0