Middags vila

Har vilat middag nu, precis vaknat. Fått mig ialla fall 2 timmars sömn.
Andreas sover fortfarande, rätt sött faktiskt. För han snarkar lite smått:).
Ska snart bege mig upp och sen så ska jag börja laga mat, så maten kan vara färdig i tid. Så vi slipper äta så sent.
Blir nog ungspotatis idag, med något kött.
Är ju som sagt sugen på potatis hela tiden. Så jag får ju göra något med potatis, kanske det kan trötta ut det!;)
Dagen har varit bra idag. Lugn och skön dag. Med massor av sol som lyser in i vardagsrummet!:thumbup:
Usch, ja det gillar vi! Ska nog ut och gå ne promenad senare också, så att man slipper samla på sig en massa extra kilon bara för att man är gravid!
Jag längtar tills min mobil kommer trots att det är fel färg. Men ash, det kvittar väl?
Nu var han ändå så snäll som beställde en så:).
Ska ialla fall börja se vad jag ska laga nu, skriver senare och då får ni en bild på en söt Andreas som sover!:)
Ha de bra så länge!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0