mjukglass

Usch, nu har jag precis kommit hem. Varit ute och åkt med Jane, tillsammans med Noykan och Miche.
Trevlig kväll faktiskt!:) När Jane hade hämtat mig så körde vi och åt mjukglass. Mumms, så gott:thumbup:!
Tack så mycket!:love:
Nu sitter jag här och läst lite kommentarer, har fått fler gissningar nu på vilket kön det ska bli.
Tänker dock vänta ett tag till och se om fler ska vara med och gissa. Det är ju roligare då!:)
Ska föra över lite bilder nu från kameran. (om jag hittar sladden!)
Jag har så svårt med att komma ihåg var jag lägger mina saker, men nu har vi fotat med Hampus kamera, och han har för sig att han packade med sladden när vi åkte. Men hittar inte den nu. PUTS VÄCK!
Aja, förde över några bilder från mobilen som jag kan lägga upp så länge.
Ska snart gå och lägga mig för jag är rätt trött och sliten idag.
Och jag har jätte ont i mina reben och bröstkorgen:s. Vet inte vad jag gjort men jag har ont, så det är lite jobbigt att andas. Men aja, det går över. Blev inte film idag i och med jag kom hem så pass sent, och mamma har inte kommit hem ännu. Men är påväg hem. Ringde henne precis och då sa hon att hon skulle hem.
Nu har jag inte mer att berätta. Så slänger upp lite bilder nu.
Puss♥


En sovande Andreas idag.

Också när han sover! Haha, söt!(a)

I helgen, Tomas & Hampus när de spelar.

Jätte dålig mobilbild på mitt godis för 50kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0