MTV & SÄNGEN!

Nu sitter jag och glor på MTV, och jag känner nu att jag vill lägga mig istället för att sitta och nörda mig framför datorn. Så jag ska hoppa i sängen nu och titta på MTV. Och få en härlig sömn i natt. Imorgon ska jag tvätta åt mamma, hinna gå ut och gå med Hampus innan han åker hem. Sen ringa samtal och sen ska jag hinna äta något nyttigt också. Ja, Hampus åker hem imorgon efter att ha varit hos mig en hel vecka nu. Men vi ses på onsdag igen då vi ska på vår första ultraljudbesök. Ska bli så spännande!
Jag vet inte om jag ska kolla vad det är för kön, om det är en kille eller en tjej. Vissa tycker att vi ska göra det, vissa tycker inte det. Men det är fortfarande mitt val, och Hampus så klart! Men vi är osäkra. Man kan ju köpa kläder som inte är könsriktad, men samtidigt så vill vi ju möblera och förbereda på bästa och mysigaste sättet! Men ja, vi har några dagar att tänka igenom. - Vad tycker ni?
Nu ska jag sova ialla fall, blivit ett antal inlägg idag, och hoppas att ni tycker det är bra.
Sov gott allihopa, och dröm sött! Vi hörs imorgon, god natt!♥
Ps. jag har föresten tagit bort de oranga mönsterna på min bakgrund, de oranga lyste upp för mcyket, ska göra ett enklare mönster och byta färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0