nattiis;*

Nu ska jag lägga mig ner och sova. Sova riktigt djupt idag, för idag är jag över mätt, och lär nog inte bli hungrig nu när jag lägger mig heller! Annars är det fel på min mage. Dagen har varit bra, lite segt har det varit men det har varit toppen bra kväll ialla fall!
Myst med mamma inne på hennes rum, lite mor&dotter snack skadar aldrig.
Min mamma är nog den bästa, trots att hon varit den sämsta vissa stunder. Men man säger saker när man är arg, och dte gjorde jag. Men när jag säger att hon är bäst så är hon det!:)
Ja, nu ska jag sova. Men skriver såklart mer imorgon då det är fredag och massa mys. Åker dock hem till Hampus imorgon, och bror till sin pappa, och mamma hemma själv. Stackars mamma! :(♥ men jag kommer ju hem igen på söndag! Sov nu gott, för det ska jag göra.
Skickar in bilder på mammas potatisgratäng snart när jag lagt ifrån mig datorn. Bilderna är på mobilen så, jag får logga in där! :) puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0