NEW MOON*



Jag skrev igår kväll att jag och Hampus satt och tittade på filmen New Moon, och jag sa att jag skulle berätta hur den var.. Och det gjorde jag aldrig igår kväll, för när filmen var slut så var klockan 1 på natten och jag kände inte för att sitta och blogga framför Hampus dator, med hans extremt sega tangenter! Så jag berättar nu istället!

Filmen var bra, den första var väldigt bra! Men New moon var verkligen också skit bra. Brukar ju ofta vara så att första är bäst, men jag vet asså inte om jag kan säga att den första var bättre. För jag vet inte om jag tycker det faktiskt! Hur som helst så var den jävligt bra rent ut sagt, väldigt spännande och väldigt bra! Jag brukar inte tycka om såna filmer, men denna vampyrfilmen har blivit någon favorit för mig nu asså. Tycker det är rätt skönt för min egen del att jag kan titta på annat än komedi och roman filmer! För Hampus tittar alltid på skräck och sådant och då tittar jag helst bort! För jag hatar såna filmer! Men jag får väl vänja mig och jag får väl vara modigare! ;)
Och jag kan säga att jag tycker att EDWARD är rätt så jävla snygg! Förr tyckte jag han såg lite läskig ut, men nu så tycker jag att han är ganska snygg!(A) Vet om att det är många småflickor som tycker om honom, men jag tycker faktiskt också det! (:
Nu har jag iallafall skrivit klart om filmen, jag rekomenderar er att se det filmen om ni inte redan gjort det! Så se till att se den! :)
Skriver mer ikväll, så hörs då!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0