Ny design?

Jag vill ha en ny design.. Jag vill ändra min blogg lite! Men grejen är jag kan inte ändra dom jäkla stilmallarna själv. Föra gången ändrade ju Alexandra det till mig, hon är ju bra på sånt! Men jag vill försöka göra det själv och det kan jag inte. För jag vill ju inte alltid be alla om hjälp och sånt bara för jag ska ändra min blogg!? Men det ser ut som jag måste det ju. Jag kan göra bild till headerna, men jag kan inte göra själva temat och vet inte hur man sätter in headern sen i stilmallarna, eller kodmallar med andra ord! Jag har så jäkla svårt för det, och kommer tydligen alltid att ha det också! Jag menar ibland vill man ju kunna göra sitt eget, ändra det själv när man känner för det och sånt. Men ska man be andra så måste man vänta tills dem har tid, det är ju inte så att dom alltid har tid, och det förstår jag.. Folk vill väl inte alltid sitta och fixa till bloggar för att jag inte förstår ett skit?! ;s
Hampus skulle försöka innan, men han blev ju lika yr som jag blivit alla andra gånger! Haha, stackare!
Så jag frågade om hans kompis kanske kunde, för han är rätt bra på datorer och håller på med att göra egna hemsidor så då kanske han förstod hur man ändrar bloggen! Jag blir bara tokig på att tänka!

Och en sak jag inte tycker är bra med bloggen är det, att när man väl fått kommentarer så kan man inte svarapå dom.. Så det känns ju som om att man skiter i dom. Vilket man inte gör!
Jag tackar för alla fina kommentarer jag fått, och är glad över att ingen skickat något elakt till mig(:♥
Gjorde om en ny bild som jag vill ha som header, ni ska få se den, gjorde den alldeles nyss faktiskt!
Och jag blev nöjd med den. Så ni får skriva vad ni tycker sen!
Hörs senare!♥


Fast en sak som jag ska ändra är texten, det ska stå: de viktigaste stunderna i mitt liv!
Istället för dom!

Kommentarer
Postat av: camilla

www.designadinblogg.se , skitbra !!! :)

2010-03-12 @ 15:03:52
URL: http://ccamillalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0