Ny färg*

Nu är jag igång och pillar med bloggen igen. Denna gången ändrade jag bara bakgrundsfärgen.
Jag blev trött på den lila färgen, den var för skarp tyckte jag, men samtidigt så tyckte jag att den var fin.
Men som vissa kanske vet så älskar jag rosa färg. Och jag kan inte låta bli att försöka ha allt i rosa då.
Så nu ändrade jag till ljusrosa, lite mer vår aktigt och somrigt. Lite väl tidigt, men jag vill ha sol & värme. Tänkt ändra headern också senare, fast denna är rätt så ny och jag har inte tröttnat på den helt ännu.
Men som sagt i och med jag kan ändra bloggen själv så ska jag pilla hela tiden!;)
Men det finns inte någon header som jag gjort som jag blivit riktigt nöjd över, så jag får se om jag kan göra en och njuta och vara nöjd över. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0