Nya kläder..

Glömt att berätta att jag fick min klänning i fredags, som jag och mamma beställde i början av veckan!
Beställde ju i storlek M, och vi insåg i fredags att det var alldeles för stort.
Trots att jag behöver kläder som är lite större nu mera, så var M rent för stort för mig.
Jag ska nog skicka tillbaka den tror jag, för det ser verkligen ut som en pyjamas när jag har den på mig.
Vi får se. Ialla fall så ska jag beställa nya kläder nu igen.
Dels för att jag vuxit ifrån de andra plaggen jag har, och mina leggins som jag brukar ha nu är sönder.
Jag kan ju som sagt inte ha mina jeans nåt mera, jag har ju blivit tjock nu!


H&M 79:50

Det enda jag tycker är bekvämt nu är leggins och mjukisbyxor.
Och det är det enda jag vill ha på mig också, inte allt för tajt eller för jobbigt att ta på sig!:thumbup:
Någon annan som har några tips till bra och enkla kläder som man kan ha på sig nu när man är tjock?
Och gärna var man kan köpa kläderna också!:)
Jag vägrar helt att köpa mammakläder, jag tänker verkligen inte göra det!
Det ser ju precis likadant ut som vanliga kläder, bara det att det är till gravida!
Men då kan jag beställa vanliga kläder fast i större storlekar:thumbup:
Smart va? ;)
Hur som helst så ska jag ialla fall beställa lite nya kläder nu, framför allt inför våren och så!:)
Och så ska jag passa på att beställa lite bebis kläder också! - lite enklare nu när man vet kön och så!
Finns ju dock hur mycket söta barnkläder som helst:)

Aja, på tal om annat. Hjälpte Lina, Hampus syster med boggen innan.
Hon har ju nu skaffat blogg och så.
I och med hon inte vet hur man fixa header och annat på bloggen så frågade hon om jag kunde göra det åt henne. Självklart, så nu har jag fixat en header åt henne. Jag blev dock nöjd med den!
Jag blir alltid nöjd med dom som jag gör till andra, men inte dom som jag fixar till mig själv!:o
Aja, ni får se en bild på hennes header också! Så hörs vi senare :):love:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0